woensdag 30 juni 2010

Steeds dichterbij Nijmegen

Weer op tijd naar BEZ voor een groepstraining. De bedoeling was om 50 km te gaan lopen. Veel afzeggingen voor vandaag, misschien had het te maken de weersverwachting. Gelukkig zal het vandaag nog niet zo warm zijn als de komende dagen voorspeld is. Eigelijk was het heerlijk loopweer met bijna geen zon met een tempratuur rond de 22 gradnen. Maar goed dat was de Pelleboergedeelte. Het lopen gaat vanzelf eigelijk, eerst loop je maar wat mee in de groep en na een uurtje of wat ben je echt goed wakker. Dat is meestal na de koffie. Het ging in een behoorlijke tempo door het Drentse Landschap. Je praat wat, je ouwehoert wat en maakt wat foto's en het is eigelijk erg gezellig zo. Over 20 dagen is het zover, dan is de start. Het is apart om te denken dat het over 4 week allemaal gedaan is. Dan hebben we de vierdaagse achter de rug, dan heeft ieder van ons hopelijk zijn persoonlijke doelen bereikt.



Geen zon te zien



Rond 12-ven liepen we het POTC in Zuidlaren binnen waar we even heerlijk konden lunchen. Al merk je wel dat als je even een tijdje zit toch wel wat stijfjes wordt. Hier werd ook besloten om vandaag geen 50 km te lopen maar gewoon bij de 40 kilometergroep te blijven. Zelf vindt ik het wel best ik heb nu al zoveel gelopen dat ik weet van mijzelf dat ik in staat ben de vierdaagse te lopen. Maar om even arrogant te zijn, dat wist ik na Luxembourg al!!!! Het is trouwens wel grappig om te bedenken dat ik voor de groepstrainingen me druk maakte of ik de tempo wel bij kon benen en hoe het lopen in de groep zal zijn als slechtziende. Dit zijn dingen waar je van te voren drukte over kan gaan maken. maar dat blijkt dus totaal onnodig te zijn geweest. Rond half vier waren we weer terug op de BEZ, heerlijk gelopen en eigelijk nergens last van. Volgende week nog een 2-daagse training van 2 x 50 en dan zit het grote werk erop!!




Genoeg paardenspul en ponys in Drenthe




Laatste rustpost ....

De heinekengirls (ipv die van Bavaria)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten