woensdag 26 mei 2010

Rondom Veendam




De tweede groepstraining stond voor vandaag op het programma, en dit keer was het startpunt Veendam. Dit betekende voor mij vroeg op!, Kwart voor zes ging de wekker, en dat is zelfs voor mij ook wel wat vroeg maar ja het doel heiligt alle middelen. Na wat koffie vertrokken we voor een rondje Veendam, dit keer waren er niet zoveel collega''s zals vorige week, maar ja dat mocht de pret niet drukken. In het begin had ik wat moeite om het tempo bij te houden, de grootste oorzaak hiervan was dat ik me veel te warm gekleed had. We liepen net als vorige week in vrij hoog tempo van meer dan 6 kilometer per uur gemiddeld. Ondertussen sloten nog wat laatkomers bij de groep aan zodat we toch nog wel met een aardige groep waren. De route ging langs Borger en Tripscompagnie naar Zuidbroek. Daar zaten we even heerlijk aan de appelgebak en koffie bij van der Valk. Maar die pret was van korte duur, via Zuidbroek liepen we weer terug naar Veendam. Een training van 25 kilometer, die eenmaal wakker geworden een eitje was........








Route volgt nog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten