woensdag 19 mei 2010

2 aan 2








De eerste groepstraining was er meteen eentje met aardig mooi weer. Het zonnetje scheen en al waaide het nog behoorlijk het was droog! Dat is wel es anders geweest de afgelopen keren dat ik op pad was. Behoorlijke opkomst, en voor de eerste groepstraining stond er 20 km op het programma. Het was wel even wennen om ineens in een groep te lopen, maar dat was zo gewend. Het is ook leuk dat je antwoordt krijgt en dat ik niet meer zoveel tegen mij zelf hoef te praten…

De keren dat ik alleen liep kreeg ik dat natuurlijk niet. Op de vraag van waarom nu alweer regen, kwam als enig antwoord nog meer en nog harder regen!. Op een lekker tempo liepen we naar Adorp waar de koffie al klaar stond bij de plaatselijke uitbater. Na deze stop liepen we weer al keuvelend weer terug richting stad. Leuke club mensen bij elkaar, dus dat wordt vast gezellig in Nijmegen straks!!!




Lopen in een kudde


Veel gekletst onderweg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten