zondag 18 juli 2010

Stappen (4 dagen lang)

Links rechts!
M’n lieve voetjes die al jaren trouw
Met mij meegaan
Jullie hebben deze week niet stilgestaan

Wat hebben jullie me toch aangedaan
Nijmegen
Vier dagen lang uit en in te gaan?

Ik zou best willen maar mag niet naar huis
Kan niet terug zonder vierdaagsekruis
Lieve voetjes blijf vannacht buiten de deur
Want ik kan niet tegen blaren
en die geur (EHBO!)

Vier dagen lang – Lopen wij maar door
Vier dagen lang – gaan wij ervoor
Vier dagen lang – weet ik waar ik hoor
Vier dagen in Nijmegen

Links rechts!

Vier dagen stappen, al die glazen die
Komen en gaan
Ik kan ze deze week niet laten staan

Wat heb ik mezelf aangedaan
Nijmegen
Vier dagen lang in en uit te gaan?

Op elke straathoek, muziek en plezier
Al die nachten, wel een stuk of vier
Ik ben blut... maar dat geeft geen zier
Gewoon veel lol / En heel veel bier (10 Kouwe Klets!)

Vier dagen lang – lopen wij maar door
Vier dagen lang – Ja, we gaan ervoor
Vier dagen lang – weet ik waar ik hoor
Vier dagen lang – Nij-me-gen!

En zo gaat keer op keer (keer op keer)
Al doen je voeten nog zo’n zeer
En zeg je tegen het einde “dit nooit meer”
Volgend jaar... dan ga je weer! (Daar gaan we weer!)

Vier dagen lang – Lopen wij maar door
Vier dagen lang – gaan wij ervoor
Vier dagen lang – Lopen als een halve zool
Vier dagen lang – Voor een gladiool
Vier dagen lang (da’s 1 2 3)
Vier dagen laaaaaaaaaaaaaaang

Da’s lang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten